2016. március 6., vasárnap

Gönyörű kislány nyári ruhacsomag_2 (86) - Jelenlegi ára: 6 500 Ft


Eladó a képen látható gyönyörű kislány ruhacsomag nyárra! Én alapvetően 86-os méretű kislányra javaslom. A ruhák szép, megkímélt állapotban vannak, ahol hibát látok azt jelzem. Ennek ellenére apró folt, hiba előfordulhat, de nem jellemző. Kérlek nézd meg a másik csomagomat is, hogy még csinosabb, divatosabb legyen a kislányod! A csomagot nem szeretném megbontani! Hibátlan, újszerű állapot (semmi hiba nincs rajta, szép, megkímélt állapotú), használt, de szép (a hibát jelzem, a mosástól való bolyhosság már látszik)
Leírás a képekről:
2. kép
- gyönyörű színes pöttyös dupla szoknyás ruha akár alkalomra is (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (86)
- sárga alapon fehér pöttyös ujjatlan ruha (használt, de szép állapotban), sajnos néhány helyen látszik a csoki fagyi nyoma, biztosan kijön, dde én már nem foglalkoztam vele,  beleírt méret (2! -3 év, de ez is 86-nak felel meg)
- rózsaszín alapon napsugár mintás ujjatlan ruha (használt, de szép állapotban), beleírt méret 9-12 hó, de 86-nak felel meg)
 
3. kép
- gyümölcs mintás, masnis, ujjatlan ruha (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (80, de szerintem nagyobb)
- világos zöld, fehér csíkos ujjatlan ruha (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (86), itt a varrás mellett kb 2 cm hosszan elengedett a cérna, de én már nem foglalkoztam vele
- lepke mintás tunika (használt, de szép állapotban), beleírt méret 74, de mi tunikaként használtuk leggins-el, így megfelelő volt a méret
 
4. kép
-  ciklámen, barna, sárga pántos ruhácska (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (83)
- mintás playsuit (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (86)
- virág mintás öves playsuit (használt, de szép állapotba! n). Itt a pánt részt elvágtam, mert így könnyebben áll! ítható volt a megfelelő méretre. A méretet kivágtam belőle, de mi 86-al együtt hordtuk
 
5. kép
- 2 db 86-os méretű poló (hibátlan, újszerű állapotban), beleírt méret (86)
- ciklámen vékony leggins (használt, de szép állapotban), beleírt méret (12-18 hó)
- Next pillangós szett (nadrág+ felső), használt, de szép állapotban (beleírt méret 86)
- sárga rövid nadrág (használt, de szép állapotban), ezt inkább ajándékba adom
 

Jelenlegi ára: 6 500 Ft
Az aukció vége: 2016-03-27 12:37 . Gönyörű kislány nyári ruhacsomag_2 (86) - Jelenlegi ára: 6 500 Ft